fredag den 10. august 2012

Fotografering af kæresten

Har ikke så meget at fotografere lige for tiden. Så har hellere ikke så meget at skrive om.
Dog da jeg var ved min kæreste i går, kom han på den ide at jeg skulle fotografere ham i stedet.
Så vi gik straks igang. Og er virkelig glad for de billeder der kom ud af det! Især da jeg faktisk ikke har så mange billeder af ham, og det altid er fedt med nogle gode billeder af ens kæreste :)

Han bor et sted der virkelig er flot natur, så vi skulle ikke gå langt for at finde baggrunde, og motiver til billederne. Der var dog mange flere muligheder, hvis det var en pige jeg skulle have fotografere, da der var rigtig flotte blomster og planter, som jeg ikke helt synes passer til en fyr at blive fotograferet ved.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar