torsdag den 23. august 2012

Forsøg: inde studie

Prøver at få tiden til at gå her hjemme. Jeg venter på at få svar fra det studie jeg er søgt ind på, og venter bare på at kunne starte...
Eftersom min ene lillebror er smuttet på efterskole, og der så er et værelse som ikke rigtig bliver brugt. Derfor besluttede jeg at lave det værelse om til et mini studie. Eller et studie er måske så meget sagt, men jeg kan ihvertfald få taget nogle søde billeder af dyr.
Det er ikke så stort, så der vil kun være plads til at fotografere dyr, men det er også en dejlig start. Så i går havde jeg min lillebrors kanin inde, og prøve det af. Og det gik faktisk meget godt, dog synes den lige den skulle grave lidt i underlaget. :) Så det skal jeg lige have rettet ud igen.
Tog også vores ene killing med ind, og prøvede det. Da jeg selv havde den inde og fotografere, var det rimelig svært at få dens opmærksomhed, og så den til at blive. Men prøver at få min bror, til at hjælpe mig næste gang :)   




1 kommentar:

  1. Prøv med godbidder. Du skal nok til at spare sammen til en billig reflektor - sådan en folde ud og folde sammen type - så kan du udnytte lyset endnu bedre. Jeg har ikke en selv men har set hvordan selv professionelle fotografer kan lave mirakler med sådan en.

    SvarSlet