tirsdag den 25. september 2012

Veninde Photoshoot

Så havde jeg endelig lidt at lave! Har været ude og fotografere nogle veninder :) 
Desværre havde det regnet en del, så der var ikke så mange muligheder for forskellige stillinger ude i skoven. Men der kom da nogle gode billeder ud af det :) Og en anden udfordring er, at når der er en flok på fire piger der skal fotografers, og være tilfredse, skal der virkelig mange billeder til. Da piger stort set altid kan finde noget at være utilfreds med ved sit udseende. Men det gik da også okay med det ;) 

Jeg har sat mig et lille mål, til min facebook side. Som er at til jul vil jeg gerne have over de 200 likes. Håber virkelig det lykkes!! :) Så hvis du ikke allerede synes godt om min side, så kan du da lige gå ind og gøre det Her :) TAK!! OG hvis du lige har noget overskud, så jeg du da endelig ikke holde dig tilbage med at dele siden ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar