søndag den 30. september 2012

Vielses ringe

Da noget af det jeg synes, det mest spændende og udfordrende at fotografere er bryllups & par billeder. Besluttede jeg mig for at ville øve mig lidt. ;) 
Men da jeg hverken havde et brudepar eller bare et par, jeg kunne bruge som forsøgs kaniner ;) Fandt jeg nogle ringe frem, som godt kunne ligne vielses ringe, så gik jeg bare amok ;)
Jeg elsker den lidt gamle romantiske stil, så fandt en af mine gamle bibler, en indtørret rose, en sten og så ellers en gammel senge lampe frem :) Senge lampen blev brugt til at lave belysningen, som jeg gerne ville have også skulle være lidt gammel gult i det, som jeg synes passer rigtig godt til farverne på ringende ;) 

Er godt tilfreds med resultatet, så håber jeg engang kan få det brugt til et 'rigtigt' bryllup, for har virkelig mange ideer til hvad der kan gøres ;) 
    




Ingen kommentarer:

Send en kommentar