torsdag den 18. oktober 2012

Kærestepar fotografering

Her i ferien har jeg jo kørt en tilbud. En fotografering for kun 100,-

Så lørdag i ferien fik jeg besøg af dette kæreste par. Da vejret var overrakende dejligt den dag, startede vi ude i haven, og derefter ind i mit mini fotostudie. Onsdag fotografere jeg så et ældre ægtepar. Rigtig skønt at jeg har så dejlig mange at fotografere. Har nemlig også et kæreste par, og en dreng som kommer fredag og skal have taget nogle portræt billeder.
Her er nogle af de billeder jeg fik taget af parret i lørdags :)
For at kunne følge mit arbejde tæt på, kan I gå ind på min side på facebook Her :) Jeg havde faktisk et mål, som var at jeg gerne ville være over de 200 liks til jul. Men da det allerede er lykkes, så nu går jeg efter de 250, håber virkelig ikke det er for stort et mål, men det kan tiden jo kun vise ;)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar