fredag den 12. oktober 2012

Første portræt i mini fotostudie

Nu da vejret er ved at vende sig væk fra den dejlige sol og varme. Har jeg tænkt om tænkt på hvordan jeg skal kunne blive ved med at fotografere. Da stort set alle mine billeder bliver tager ude i det fri, har jeg lagt mit hoved i blød, og fundet ud af en midlertidig løsning. Inde på mit værelse, har jeg flyttet alle mine møbler og ting og sager over til den ene side, og så kan jeg ellers bruge resten af pladsen til fotografere på.
Det virker faktisk rigtig godt. Jeg er ihvertfald godt tilfreds med resultatet! :)
Så nu skal mit nye mini fotostudie bare udnyttes :) Så derfor jeg har lavet et lille tilbud :) Håber på at få nogle henvendelser, det er jo her i ferien man mødes med sine venner, familie og kæreste. Så mon ikke jeg har det brugt..? ;)
Jeg har allerede fået to kærestepar, der gerne vil et smut forbi og fotografers, så det bliver fedt!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar