torsdag den 29. marts 2012

Guld bryllup og kæpheste

Ej hvor skulle jeg tidligt op i morges, eller det synes jeg ihvertfald. Jeg skulle ud og tage billeder til morgen sang ved et ægtepar der havde Guld bryllup, der skulle tages billeder af gæsterne, porten og ellers bare stemnings billeder.
Det var rigtig hyggeligt, der var nok omkring 60 mennesker der kom for at ønske parret tillykke.
50 år, det er altså virkelig også lang tid at være sammen!!
Er kommet helt i kærligheds humør, ser mere og mere frem det de brylluper jeg skal med til om ikke så længe.. I sommer ferien skal jeg tage billeder til et Bryllup, det er virkelig noget jeg ser meget frem til. Men der ligger også et ret stort pres på mig, for folk har ret store forventninger til deres bryllups billeder, hvilket virkelig også er forståeligt!
Så det er bare med at øve en masse inden på andre par, så jeg kan prøve nogle forskellige ting ad inden den store dag..


Noget sjovt jeg faldt over i dag på vej ned til morgen sang, var da jeg kørte forbi en gård hvor de har vild mange heste. Fik min mor øje på, at der var en kæphest ude ved vejen, med et føl i munden. Det må jeg sige er opfindsomt, isteden for en normal stork med en baby, så en hest med føl :) Kunne ikke lade værre med at få min mor til at holde ind, så jeg kunne få taget billeder af det!

2 kommentarer:

  1. Den kæphest stod lige efter Rejsby, ikke?
    Han er nemlig berider og har redet min hest til, derfor er der mange heste. ;)

    SvarSlet
  2. Jo den stod lige uden for Rejsby, så det skal nok passe ;) Fedt man kan få sådan noget gjort! :D

    SvarSlet