onsdag den 28. marts 2012

'I Danmark er jeg født'

I Danmark er jeg født, der har jeg hjemme.. jeg må indrømme jeg tit drømmer mig til, at Danmark havde en mere special natur, eks mit første år på efterskole, var vi på stortur til Kroatien. Det var så utrolig flot der nede, og mit andet år var vi i Syd Frankrig, naturen der var også ubeskrivelig smuk!!
Hvor kunne det være dejligt med den samme natur her hjemme, så ville jeg slet ikke kunne ligge mit kamera fra mig, men sådan er der desværre ikke..
Min familie og jeg er kun for et år siden flyttet ud på vores drømme gård, godt nok er det kun omkring 700 meter fra hvor vi boede før. Men hvor er det bare en forandring! selvom vi kun er flyttet så kort, har jeg virkelig fået øjnene op for, hvor flot den danske natur egentlig er!!

Jeg bruger rigtig meget tid, på at gå ture med min dejlige hund, selvom det næsten altid er den samme rute jeg går, for jeg altid øje på noget nyt at tage billeder af. Især når man går på forskellige tidspunkter. Jeg elsker især at gå ture på det tidspunkt solen er ved at gå ned. Fordi solen sender så smukke farver hen over himmelen, som giver et utrolig fedt baggrund til de motiver man nu finder.


 
 De to første billeder, har jeg taget på en af mine mange gå ture i Hviding natur, men det næste har jeg taget sidste år, da jeg var på bibelcamping i Haderslev. Campingpladsen ligger virkelig tæt på både en havn og strand. Ved havnen har man virkelig en vild go udsigt og gode muligheder til at tage flotte billeder af sol nedgange. En sol ned gang er virkelig flot bare i sig selv, men jeg foretrækker at have noget i for grunden, jeg synes det giver mere liv på billedet, og bare en rigtig go effekt..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar