søndag den 20. maj 2012

Baby William

Jeg har virkelig lavet meget denne halv lange weekend.. torsdag og lørdag holde jeg fødselsdag for min familie, det var så dejligt, for vejret holde tæt, og der kom ingen regn.. så det kunne ikke være bedre!! 

Lørdag havde jeg besøg af min kusine og hendes lille dreng, William, som jeg var så heldig af måtte fotografere.!! Det var en ret stor udfordring, da drengen overhovedet ikke ville smile, eller kigge hvor jeg gerne ville have, så der skulle en masse billeder og gange til at få det som jeg ville have... + at jeg ikke ligefrem havde de bedste omgivelser til det.. Da jeg gerne ville have taget billederne indenfor med en hvid baggrund, for at give den helt rigtige effekt :) 
- men det lykkes da meget godt.. men hvor ville jeg dog ønske jeg havde et studie!! 

Først tog jeg nogle billeder kun af lille William, hvilket han bare overhovedet ikke var tilfreds med, dog kunne vi fange hans opmærksomhed ved at rasle med noget lege tøj.. 

Der efter tog jeg nogle af mor og barn.. det synes han meget bedre om, og ville gerne smile og stoppede straks med at græde.. Vi prøvede da at få ham til at kigge på sin mor, men de mennesker der stod rundt om og kiggede på at jeg fotograferede, var meget mere spændende.. så tros at lille William, ikke ville kigge på sin mor, som ellers ville give en rigtig go stemning på billedet, så blev de meget gode, og rigtig fine :) 


Da det er baby billeder, synes jeg det skulle holdes i det simple, så farverne jeg har lagt ind over, er for at give en afslappet stemning.. og meget fint i det... :)  




Ingen kommentarer:

Send en kommentar