onsdag den 16. maj 2012

En uges praktik.!

Uha!! er helt oppe og køre idag..!! for det første, det er min 18 års fødselsdag!! desværre føler jeg mig ikke mere moden af den grund.. Men hvem bliver ikke glad når ens familie kommer ind om morgen og vækker en med sang og gaver, så kan man da ikke blive andet end glad!!

Men det jeg nok er mest oppe og ringe over, er at i går var jeg til samtale med en fotograf i Esbjerg, omkring fotograf faget, og om en praktik plads.. Jeg fik den!! så hele næste uge, skal jeg følge de to fotografer i deres arbejde, og de vil lære mig en masse nye ting, og møder at fotografere på!! det er bare for fedt!! :D

Jeg var bare så nervøs da jeg skulle ringe ind og spørge..!! jeg rystede helt!! - jeg havde faktisk ringet til en anden fotograf, som var tættere på hvor jeg bor, men der var et halv års vente liste på at kunne komme i praktik, og det kan jeg ikke vente på... Så er bare så glad for jeg fik denne plads!!! ;)

Her den anden dag, fik jeg mig så endelig taget sammen til at få brugt og af prøvet min macro objektiv.. Fik min lille bror til at hjælpe, med at hælde vand ned over de flotte blomster ;)
- Elsker macro!!! :D




 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar