tirsdag den 8. maj 2012

Islænder føl

Igår besluttede min mor og jeg, at vi ville ud og se, om en Islænder hest havde født, for hvis den havde, måtte jeg godt tage billeder af den.. så det så jeg meget frem til..! Da jeg er en rimlig stor hestefan, og dyre unger bare er noget af det sødeste at fotografere! ;)
Og heldigvis var den født, her i weekenden, så særlig gammel var den ikke..

jeg kig ikke særlig tæt på, for moren, skulle nådig tro, jeg var ude på at skade enten den, eller føllet.. (endnu en gang, tænkte jeg på, hvor dejligt det kunne være med et større objektiv!!) men moren var ret så lige glad med at jeg gik rundt på marken, så billederne blev ret gode :)

Hvor den altså bare kær!! kunne være så fedt, at have sådan en lille en hjemme i haven ;)  





Ingen kommentarer:

Send en kommentar