lørdag den 5. maj 2012

En uge uden internet

Puha hvor er det lang tid siden jeg sidst har skrevet... men har besøgt mine bedsteforældre, og der har de endnu ikke fået anskaffet sig internet.. men så har jeg da også prøvet det ;) det er sikkert også sundt.. engang i mellem...

har fået taget vild mange billeder på mit besøg!! bla. af mine bedsteforældre, oldemor (som fylder 100 til august), mine fætre og kusiner, naturen og dyrene omkring Ølgod, blomster (har endelig fået min macro i brug) og så meget mere!!!

ligger nogle få af mine yndlings ind.! og der er ellers vild mange, især efter mit besøg ved mine små fætre og kusiner, de er bare så søde!! hvor er det dejligt at tage billeder af sådan nogle dejlige og smukke børn der leger rundt i haven blandt blomsterne.. så får man det altså ikke meget bedre!!!

- min lille kusine, ude at plukke blomster i haven

 - endnu en gang, ville jeg ønske jeg havde et større objektiv, til at kunne komme nærmere på de små fugle ;) men ved held og tålmodighed fik jeg sneget mig ind på den lille fyr ;)

 - stod og kigge på de køer i vild lang tid, eftersom jeg bare ville have et godt billede af kalv og mor sammen, og det løkkes da også til sidst..

 - min snart 100 årig gamle oldemor! som var mere end villig til at få taget en masse billeder :)

 - og min dejlige bedstemor, da vi var ude af gå en tur i det skønne vejr.. med lidt overtagelse fik jeg også lov til at tage billeder af hende.. ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar