mandag den 14. maj 2012

Tvilling konfirmation

Har ret meget at se til for tiden.. I weekenden havde jeg ret travl med at fotografere til fester, lørdag 40 års fødselsdag, søndag konfirmation.. i går arbejdede jeg, rengøring, ikke lige min yndlings form for arbejde.. men jeg skal jo tjene lidt penge, eftersom jeg fylder 18 i denne uge, og skal til at betale bla. til min hest...
De næste par dage skal der holdes fødselsdag for mig.. og der er meget at gøre klar..

Endnu en gang var vi så heldige at at få godt vejr til konfirmationen.. så jeg fik taget nogle fine billeder udenfor, hvilket jeg bedst kan li.. elsker at fotografere i naturen, og især af mennesker, jeg er begyndt at tage flere portræt billeder, og er virkelig bidt af det!!

Det med at skulle være kreativ, og lave noget forskelligt, eks så var det tvillinger her i weekenden, så det var med at lave noget forskelligt... Mega fedt at kunne arbejde med mennesker, og kunne give dem nogle fede billeder som minde senere i livet!! :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar