mandag den 25. juni 2012

Bryllup i Ballum

Så har jeg overstået mit første bryllup.. Mega nice, at det første bryllup jeg var til, var en der stod på tæt på, og at jeg var så meget med hele vejen!!
- og hold da op, det var et smukt brude par!! Jeg var så heldig at komme med rundt med fotografen, da parret havde spurgt om jeg ikke godt måtte, og det lod da også til at fotografen synes det var en go ide, for så hjælp jeg jo til med at rette kjolen, og holde buketten, mens jeg ellers slugte alt den viden og detaljer til mig som muligt!! :)
- og nåh hvor var det spænende, og hun var utrolig dygtig!! kunne virkelig se fede motiver overalt, og havde en del anderledes som man ikke lige så hver dag..

Jeg gik også lige taget et billede mens fotografren var igang, men dog kun med min Iphone, da jeg stod og holdt brudens sko, og nogle andre ting vi brugte :) Men synes virkelig de så godt ud, de var dog ikke lige klar på at jeg tog et billede der, men det så bare så godt ud, da vinden havde fået fat i sløret.! :)


Ellers tog jeg en masse andre billeder hen ad aftnen, bla. tog jeg nogle billeder af deres ringe, buket og ellers alle de motiver og situationer jeg kunne finde... 
Jeg fik virkelig taget en fantastisk billede, som bare rummer så meget kærlighed at det ikke kan beskrives med ord..!! Det nederste billede, er inde i kirken da bruden går op af gulvet med sin far, og hun får øjenkontakt med sin kommene mand, som står og venter på hende, det øjeblik kan ikke beskrives med ord..!! Jeg er bare så glad for at jeg fik det fanget!! :)  



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar