torsdag den 14. juni 2012

Fremtidsplaner

Har virkelig ikke fået skrevet meget her på bloggen siden min praktik... Grunden er at jeg virkelig har haft meget at tage stilling til... for godt 5 måneder siden droppede jeg ud af HF, og siden da har jeg prøvet at finde mig selv, og finde ud af hvad jeg nu vil og hvordan jeg kommer der til...

Lige nu går jeg og arbejder med en plan B, for det er virkelig svært at slå igennem som fotograf, også selvom jeg ikke går efter at blive en kendt, mode eller kunst fotograf... Så er det virkelig meget at satse hvis man bare springer ud i det, uden et 'sikkerhedsnet', så det er hvad jeg bruger meget af min tid på at finde ud af, hvad jeg ellers kunne se mig selv som...

Og så er bryllups sæsonen gået igang.!! Da jeg var i praktik var jeg med til to bryllupper, seriøst det var spændende!! Lige noget for mig!! Jeg bliver bare mere og mere vild med at fotografere par..!
Så jeg blev så glad her den anden dag, da en af mine gamle veninder skrev, at hun havde fået en gave ide til sin kæreste, at jeg skulle komme og fotografere dem!! så det ser jeg virkelig meget frem til, dog kan det først blive i sommerferien, for de bor et stykke væk... Men det skal nok blive godt!! ;)

Her den næste weekend skal min kærestens storesøster giftes!! det bliver bare så vild..!! så næste uger, 'flytter' jeg ned til min kæreste får at kunne hjælpe, for de har valgt at lave det meste selv, så der er meget der skal gøres klar.. blandt andet skal jeg fotografere alle gæsterne som kommer.. og ellers skal jeg bare fotografere alt hvad jeg kan!!! og fange så mange gode situationer som muligt.. :)
Noget jeg virkelig ser frem til, er et bryllup jeg skal fotografere til i sommerferien!! Det foregår på et rådhus, så jeg kan fotografere fra start til slut, og bagefter skal vi ned til en sø i ribe, med flotte træer og bro.. Det bliver så vild at skulle fotografere dem helt selv, så det gælder bare om at være kreativ.. så bruger lidt tid engang i mellem på at kigge på andre fotografers bryllups billeder for lidt inspiration ;) Så forhåbentlig går det godt :D

- her er lige et billede af min kærestens forældre og hans familie, som jeg tog her i weekenden ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar