fredag den 22. juni 2012

Photoshoot i Ballum

For ikke så længe siden var der en pige der skrev til mig over facebook, om jeg ikke ville komme til Ballum og fotografere hende og hendes veninde til en gave.. Og det passede lige med at jeg var nede hos min kæreste den dag, så det fik vi hurtigt sat på plads..
Da jeg før har kørt rundt i Ballum og kigget efter gode motiver til solnedgange og sådan, havde jeg 'fundet' en gammel nedlagt bro ved en å, med en gammel låge stående ovenpå, som virkelig var fed at fotografere pigerne ved..!! (har også planer om at tage der ud en gang og bare fotografer den selv, og måske med solen i baggrunden )...

Da vi havde taget nogle forskellige billeder der, tog vi videre ud til slugesen, hvor det virkelig også var flot, og med masser af gode muligheder..
Det var virkelig perfekt vejr, dagen inden havde det regnet helt vild, men solen var virkelig på den dag, så det kunne ikke have været meget bedre..!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar