onsdag den 20. juni 2012

Dejlige Ballum 2

Denne uge er jeg ned ved min kæreste, fordi på lørdag skal hans storesøster giftes, og der er en masse der skal gøres, så jeg laver en masse små ting klar :)

- igår var det virkelig en flot aften, ingen skyr på himmelen.. så vi besluttede at køre ud til vandet og se solnedgang ;)
Da jeg allerede har været ude og tage billeder i Ballum ved solnedgang før, besluttede jeg at jeg ville gøre noget nyt, og eksperimenter lidt med lys og de forskellige planter der var.. Først tog jeg et billede uden blitz, hvor det kun var solens lys der kunne ses på billedet, men med plantet i forgrunden som gav det noget mere liv.. Derefter tog jeg et billede af den samme plante, men hvor jeg tog min blitz på, så jeg oplyste blomsten, hvilket gav et helt andet billede, på trods af at det var det samme motiv..



 Der efter gik jeg bare lidt rundt, og fandt nogle forskellige andre ting jeg kunne få til nogle gode motiver..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar