torsdag den 28. juni 2012

Små Grisebasser

Altså jeg er solgt!! Jeg kan lige så godt indrømme det, jeg er forelsket..!! I dag var jeg ude og fotografere de sødeste små grisebasser.!! Ej hvor ville jeg gerne have sådan en, eller to :)

Da en af mine venner har hængebugsvin, og de lige her den anden dag fik små unger, måtte jeg bare tage der ud og fotografere dem! - og jeg var endda så heldig at jeg ikke engang behøvede at spørge!! Han sagde selv, at hvis jeg manglede noget at fotografere så kunne jeg da bare komme forbi.. (tror han kender mig ret godt, for jeg kan aldrig få for meget at fotografere! :p )

Og så elsker jeg bare grise, kan ikke hvorfor, men der er bare noget over dem, som jeg virkelig ikke kan modstå!! + så er hængebugsvin bare så grime, at man for ondt af dem, og dermed synes de er noget af det sødeste!!!

Går selv lidt og prøver at overtale min far til at jeg må få et par.! Så man kan kun håbe han bliver solgt over mine billeder af dem! ;) Man kan vel altid håbe, men han er nu mere til heste...

Men altså nu er de så fotograferet hvor de kun var to dage gamle, og så regner jeg med at tage ud igen senere på ferien og fotografere dem, når de så er et par uger gamle :) For grise vokser hurtigt! :)






Nu bliver det lige lidt mere seriøst en grise basser...
I går aftens sov min oldemor ind, hun var 99 og ville have fyldt 100 her til august..
Men altså sidste gang jeg besøgte hende var i slutningen af april :)
Og jeg noget jeg virkelig er blevet glad for, er at jeg fotografere hende ved mit besøg! Er utrolig glad for de billeder nu..! Fotograferede også lige min bedstemor og oldemor sammen! :)
Kan kun sige - Vi ses i himmelen, oldemor!! :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar