onsdag den 4. juli 2012

Elge i Sverige

Så er sommerferien rigtig startet..!
Har lige været i Sverige med min familie og kæreste, og hvor var det bare en dejlig tur, dog skulle vi tidligere hjem en vi først havde regnet med, da vi skulle til begravelse hos min oldemor..

Men vi fik en masse ud af de få dage i Sverige..
Min yndlings tur, var da vi tog ud til en elge park, hvor man kunne komme rigtig tæt på de flotte dyr! Vi fik også en bunke grene med ind, som vi kunne fodre dem med.. Elgene gik dog inde bag et hegn, men hegnets huller var ret store, så jeg kunne sagtens fotografere igennem dem..


De havde også lige fået unger i løbet af de sidste to måneder, og hvor var de bare søde!! 
Vi var så heldige, at da vi kom hen til to af ungerne gik de ned til en lille sø, og begyndte at drikke, så der kunne jeg tage nogle rigtig flotte billeder!!









På lørdag skal jeg fotografere til et bryllup, det er mit første bryllups hvor jeg er den eneste fotograf, er lidt nervøs, men det skal nok gå :) 
Og efter det, skal jeg så hurtigt videre til ung uge!! noget jeg virkelig ser frem til!! Bla. fordi jeg skal fotografere to studenter, og et kæreste par, og så må vi se om der mon ikke dukker mere op jeg skal fotografere, det gør der ofte når jeg har mit kamera fremme ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar