søndag den 15. juli 2012

Blå Student.!

Så er jeg lige kommet hjem fra ung uge, er desværre blevet syg, så har ikke så meget energi for tiden.. Men skriver lige et lille blog indlæg :)

Min veninde fra efterskolen var blevet student her til sommer, så vi aftalte hun skulle tage sin hue med på ung uge, så jeg kunne fotografere hende med den :)
Vi gjorde det over to gange, fordi vejret var overhovedet ikke til at regne med.!
Senere i ferien skal jeg over og besøge hende på Bornholm, så vi har aftalt at der skal vi køre rundt på Bornholm og finde en masse dejlige motiver, så det ser jeg frem til!! :)





Senere kommer der også billeder fra det bryllup jeg fotografrede til inden jeg tog på camping.. Og har også fotograferet et kæreste par... men det kommer alt sammen senere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar