søndag den 29. juli 2012

Par fotografering på Bornholm - 1

Som sagt, så fotografere jeg min veninde Rakel og hendes kæreste. Kan selvfølgelig ikke lige huske hvor vi tog dem henne, da jeg synes alle steder på Bornholm ligner lidt hinanden, og kan overhovedet ikke finde rundt i by navnene, og efter som, der er vand, klipper og virkelig smuk natur overalt :p 
Det var rigtig hyggeligt at være så meget sammen med dem, og glæder mig til de kommer til jylland, for Bornholm ligger ret langt væk, så man kommer ikke bare lige forbi!! :) 

Til disse billeder prøvede jeg at bruge græsset og planterne som baggrund, hvor jeg til gengæld brugte klipper og vand, som baggrund ved mine andre par billeder jeg tog derover, men brugte selvfølgelig også andre motiver som bagrunde hvis jeg lige faldt over det :) 

Billederne af det andet par kommer senere på bloggen. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar