fredag den 27. juli 2012

Bornholmske Studenter

Så har jeg været fem dage på Bornholm, hold da op hvor var det skønt!!!
Så flot natur, og så dejlig selskab!
Jeg var over og besøge min efterskole veninde, Rakel. Havde kun været på Bornholm en gang før, hvilket var sidste år til hendes 18 års fødselsdag. Kunne ikke vente med at komme tilbage! :)

Vi var så heldige at måtte låne hendes kærestes bil alle dagene, så vi havde frie hænder, og kunne lave det vi nu følte for :)

Fik ikke fotograferet så meget natur som jeg nok havde planlagt hjemme fra, men det gør mig faktisk ikke så meget, for fik fotograferet en del portræt :)

Var ude og fotografere min anden veninde, Mathilde, fra efterskolen som også var blevet student her til sommer :)
Så fotograferede lige hende enkelt, og sammen med Rakel.




Har også fået fotograferet to par, Rakel og hendes kæreste, og Mathilde og hendes. De kommer på bloggen senere :)
Og den sidste aften var vi ude og se solnedgang, hvor jeg også lige fik fotograferet Rakel og hendes kæreste igen, de kommer også senere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar