onsdag den 18. juli 2012

Bryllup i Ribe

Som sagt, så fotograferede jeg til et bryllup inden jeg tog videre på camping... Men ville ikke lige ligge billederne på bloggen inden de selv fik dem, så derfor kommer de først på bloggen nu :) 


Vi var utrolig heldige med vejret, ingen skyer på himmelen, kun sol! Så der var rigtig gode forhold og muligheder til at fotografere det nye ægtepar i.
Efter de var blevet viet, gik vi videre ned i Ribe, vi faldt et rigtig hyggeligt sted på vej ned til banegården. En hyggelig bro med en flotte træer, så var det bare med at være kreative :)

Igår var jeg ude med billederne til dem, og hvor blev de bare glade og godt tilfredse med resultatet. Jeg kom dog også med en masse forskellige billeder. Da jeg allerede kom og fotograferede inden vielsen, under  vielsen, og bagefter med opstillede billeder nede ved det lille sted jeg havde fundet :)

Håber jeg kommer til at fotografere til flere bryllupper, da det virkelig er noget af det fedeste at gøre!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar