mandag den 16. juli 2012

Par fotografering i mørke

Her kommer så, nogle flere billeder som jeg tog på ung uge i år :)

Jeg fotograferede et kæreste par som jeg har gået på efterskole med..
Efter som vejret var virkelig svær at regne med, og hvis det så endelig blev tør vejr, så var det hele vådt, så det var begrænset med stillinger til motiverne og sådan, besluttede vi at lave noget lidt utraditionelt.. Så vi tog ned på standen da mørket kom.. Da det var godt mørkt, gjorde det at der kom mere fokus på parret, og ikke så meget på baggrunden, og det gav også en rigtig hyggelig stemning ;) 
- men det var virkelig godt jeg havde min flash på, for ellers ville jeg ikke kunne oplyse dem ordenlig.. Til sidst kunne jeg næsten ikke se parret gennem mit kamera, men det var virkelig fedt at lave noget lidt anderledes end hele tiden fotografere i solskin :) 
Dejligt med forandring!  




    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar