tirsdag den 24. april 2012

Biler!!

Jeg må indrømme, jeg ved ikke en skid om biler..! og første gang jeg overhovedet har siddet på føresædet var her i weekenden.. Det var ikke ligefrem noget jeg var helt vild med... men alligevel har jeg inde for 3 dage, været ude og fotografere biler 2 gange.
Lørdag var det en af mine venner som køre Car busters i Skærbæk.. Men kunne desværre ikke være der hele dagen, da jeg skulle spille fodbold kamp, så jeg så ikke engang at han kom på anden pladsen!! Eller kunne tage billeder af det, det er da næsten det værste..!! så har kun billeder fra hans første hit :)




Mandag, kom en af mine andre venner forbi, og hentede mig så jeg kunne tage nogle billeder for ham. Der i blandt billeder af hans elskede bil, som han har valgt at sætte til salg... vi kørte ud til vadehavet, for at kunne få en flot bagrund til billederne :) Vi gik efter retro stilen, og jeg synes faktisk vi ramte meget godt.. selvom vi også overvejede at finde et gammelt hus, også tage billeder foran det.. men det droppede jeg, da jeg gerne ville have alt fokus på bilen.. :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar