søndag den 1. april 2012

Givskud Zoo

Så har jeg da også lige tilbragt det meste af dagen i går, i Givskud zoo, med bla. en nogle andre fotografer.. Det var min tidligere lære fra efterskolen, som spurgte om jeg ikke kunne tænke mig at komme med. Og man kan da ikke sige nej, til sådan et godt tilbud!!
Dagen startede lidt skidt, GPS'en sendte os ud på lidt af en tur, på vej der op, så jeg blev køre syg, og måtte brække med lige inden vi kom til zoo'en.. Men det gik da heldigvis hurtigt over igen!!
Og sikke et dejligt og perfekt vejr vi havde til at fotografere i!! det kunne man ikke klage over..

Løverne var nok det bedste ved hele turen, hvor er det bare nogle smukke dyr!!
Og ellers, var der bare så meget at tage billeder af, jeg kunne slet ikke ligge mit kamera fra mig..!! Men hvorfor skulle jeg dog også det..?

Ligger lige nogle få billeder ind her på bloggen. Fik taget over 500 bare på denne lille tur, men har så måtte være kritisk og slette de fleste, så nu er jeg helt 'kun' nede på 250 ;) Når man nu tager så mange billeder som jeg gør, bliver man nød til at være rigtig kristisk, for ellers har man alt for mange billeder liggene..!!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar