mandag den 16. april 2012

Macro overraskelse!

Jeg elsker bare når man finde ud af, at det man har gået og kigget på, og overvejet at købe, har man allerede stående der hjemme på hylden og bare samler støv..

Har gået de sidste par dage og kigget på Macro objektiver, til at kunne tage bedre billeder af blomster, nu hvor sommeren nærmer sig.. for at kunne få flere detaljer med på billedet, og så kunne det da også være fedt med nogle billeder at edderkopper, for selvom de virkelig er klamme, så må jeg indrømme, at en edderkop siddende i sit net er et vild smukt motiv!!!

For nogle år siden, købte jeg mit første spejlrefleks kamera, fik jeg en del ekstra udstyr med da jeg købte det brugt.. Der i blandt 3 forskellige objektiver.. en 28-80, 28-105 og 70-300... Jeg var så ivrig efter bare at komme igang med at tage billeder, så jeg slet ikke fik set ordentlig på den 28-80.. Og så tog jeg på efterskole uden den, og glemte faktisk helt jeg havde den..
Det var først i går, da jeg kigge rundt på nettet, jeg så på en der lignede den, at jeg kom i tanke om den igen ;) Og minsandten, om det ikke er et macro objektiv, jo sandelig, for heldig har man lige lov til at være!!!
Så nu er det bare med at komme igang, så det er noget jeg ser meget frem til!! Har dog ikke fået taget nogle ordenlige billeder med det endnu, da jeg ikke har fat tid i dag, men det skal nok komme ;)

Så istedet for, ligger jeg nogle billeder ind jeg har taget tæt på mine katte med mit 'normale' objektiv, som kun går fra 18-55...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar