torsdag den 26. april 2012

Et lille indlæg...

Lige et lille indlæg.. laver ikke så meget spændende for tiden.. arbejder mest på at redigere billeder og lave takkekort får konfirmanderne i søndags..
Kiggede lige de billeder igennem jeg havde taget i sidste ugen, men ikke havde tid til at redigere.. og faldt over billeder fra en tur, jeg var på med min mindste lillebror og min kæreste.. Vi tog en aften ud til vadehavet, for at tage billeder, og ellers bare hygge :)

Jeg har smittet min lillebror, med glæden for at fotografere.. så jeg lære ham nogle ting engang i mellem ;) eks fik han lige lidt undervisning i at fotografer par, da jeg synes jeg mangler nogle billeder af mig og min kæreste.. jeg plejer jo at stå bag kameraet, og ikke foran...

de blev ikke helt som jeg gerne ville.. men jeg er også ret kræsen!!

Fotograf: Rune Roager

 Jeg tog også lige nogle billeder af kæresten, som skriver det vigtigste i vores liv.... Jesus...!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar