søndag den 8. april 2012

Pige hygge uden blitz

I starten af weekenden, var jeg til noget tøsehygge med nogle piger jeg havde gået på Hf med.. Jeg havde som altid mit kamera med, og når man så er sammen med en masse pige, så skal der selvfølgelig tages en masse billeder.. Jeg havde lidt travlt i ugen op til, så havde ikke lige kigget på vejr udsigten, så jeg regnede bare med der ville være sol skin... men nej, det regnede og blæste, så vi kunne ikke tage billederne udenfor, hvilket er det jeg fortrækker.. så det blev indenfor op af en væg, der skulle tages billeder.. Og hvad havde jeg glemt, som er noget af det vigtigste at bruge når man tager portræt op af en hvid væg.. Min BLITZ!! ej hvor var jeg træt af mig selv der.. Det eneste lys jeg havde at gøre godt med, var de stue lamper som hang ned fra luftet, så der kom næsten skygger på alle billederne.. jeg har prøvet at 'rede' nogle... men kunne nu havde været bedre... men efter omstændighederne er jeg godt tilfreds med resultatet!
Jeg lærte dog også en meget vigtig ting ved det, HA' ALTID DIT UDSTYR MED!!! Lige meget hvad man regner med at tage billeder af, så have mest mulig udstyr med, men ved jo aldrig!!

Senere i dag skal jeg ud til en pige, som skal have taget nogle billeder til sin kæreste.. det er heldigvis godt vejr udenfor, så jeg har masser af motiver jeg kan bruge til billederne.. Det jeg bedst kan li at arbejde med, er nok mennesker i naturen.. så ser meget frem til senere i dag!!

Her er lige nogle få billeder fra weekenden..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar